قومی کرکٹ ٹیم دورہ افریقا کیلیے چارٹر طیارے پر روانہ ہوگی

پاکستان کرکٹ اسکواڈ نے مارچ کے آخر میں جنوبی افریقا کا دورہ کرنا ہے جس کے پہلے مرحلے میں پاکستان ٹیم وائٹ بال کرکٹ کھیلے گی اور اس کے بعد ٹیم نے زمبابوے جانا ہے۔

ذرائع کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ نے جنوبی افریقا کے دورے کی تیاریوں کا آغاز کردیا ہے اور پہلے مرحلے میں مارچ کے آخر میں اسکواڈ نے جنوبی افریقا جانا ہے جہاں ون ڈے اور ٹی ٹوئنٹی سیریز جوہانسبرگ اور سینچورین میں کھیلی جانی ہے جب کہ اپریل کے وسط میں پاکستان ٹیم ٹیسٹ اور ون ڈے سیریز زمبابوے میں کھیلے گی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ٹیسٹ، ون ڈے اور ٹی ٹوئنٹی اسکواڈ ایک ساتھ خصوصی طیارے پر سفر کریں گے کیونکہ کمرشل فلائٹس پر سفر خطرے سے خالی نہیں ہو گا اس لیے خصوصی طیارے سے جانے کا پلان کیا جا رہا ہے۔

اس کے علاوہ حال ہی میں ایک ائیر لائن کے زمبابوے کے لیے اپنا فلائٹ آپریشن معطل کرنے پر پاکستان ویمن کرکٹ ٹیم کو دورہ زمبابوے ختم کرنا پڑا تھا جس کی وجہ سے پاکستان ویمن ٹیم نے زمبابوے میں ابھی ایک ہی ون ڈے میچ کھیلا تھا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ  ٹیسٹ اسکواڈ کے کھلاڑی افریقا میں ہی ٹریننگ کریں گے۔

قومی ٹیم کی دونوں سیریز کے شیڈول کا اعلان ہو چکا ہے اور پاکستان کرکٹ بورڈ نے دورے کی یقین دہانی بھی کرائی ہے لیکن اس سے قبل کووڈ 19 کی صورتحال کو ضرور مانیٹر کیا جائےگا۔

زمبابوے نے گزشتہ برس اکتوبر نومبر میں وائٹ بال کرکٹ کے لیے پاکستان کا دورہ کیا جب کہ حال ہی میں جنوبی افریقا نے 14 برس بعد پاکستان میں سیریز کھیلی۔

یہ بھی پڑھیں

پی ایس ایل،لاہور قلندر نے پشاور زلمی کو 4 وکٹوں سے شکست دیدی

پشاورزلمی نے 140 رنز بنا کر قلندرز کو مقررہ 20 اوورز میں 141 رنز کا …